HBlog - Mobil Uyumlu Yönetilebilir Blog Scripti


HBlog - Mobil Uyumlu Responsive Tasarımlı PHP Blog Scripti

Özellikler :
- 5 Farklı Renk ve Mobil Uyumlu Responsive Tasarım,
- 2 Adet Reklam Alanı
- Popüler Paylaşımlar, Benzer İçerikler, Duyuru, Arama Kutusu ve Kategoriler Alanı
- Mobil Uyumlu Responsive Admin Paneli
- İçerik Ekleme, Üye Ekleme, Kategori Ekleme, Sayfa Ekleme Alanı
- Sayfalara İkon (Simge) Ekleme Özelliği
- SEO Dostu Sef Linkler

Kurulum :
1. Bir MySQL veritabanı oluşturun.
2. ayar.php (FTP Upload içindeki sistem klasöründe) Dosyasındaki gerekli alanları düzenleyin
3. FTP Upload Klasöründekilerin hepsini FTP Programı (FileZilla) ile sitenize upload edin.
3. Admin Paneline Girin : siteadi.com/admin
Kullanıcı Adı : hblog
Şifre : 123456
4. Site URL'nizi Girin ve Kurulum tamamdır.

Not: Site URL'sinin sonunda slash (/) olmamalı.

Kurulum Video :


Scriptin Tüm Kodlamaları Halit Bozkurt'a aittir.
© 2017 - Bozkurt Yazılım

Demo İndir

Yorumlar

  1. çok iyi eline sağlık keşke yorum alanı da olsaydı ama yine de çok süper birşey

    YanıtlaSil
  2. kardesım ben admın panelınden sonra ılerleyemıyorum yardımcı olur musun. hblog 123456 dıye gırıs yapıyorum hıc bır tekpkı vermıyor 2 saat urastım ama burayı geçemedim

    YanıtlaSil
  3. admin şifresi giriyoruz uyuşmuyor yazıyor

    YanıtlaSil
  4. PhpMyAdmin 'den baksanıza Şifreye .............

    YanıtlaSil
  5. merhabalar scripti kuramadım yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  6. Abi bunu nasıl düzeltebilirim lütfen yardım edermısın : Tarih : 08 Eyl�l 2020 - 04:48 böyle oluyor web site : http://oyundinvip.ml/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder